lørdag 2. mai 2015

Velkommen til ny blogg!


Velkommen til Seleverkstedets blogg. Her vil jeg skrive om hunder, trening, produkter og annet som opptar meg, samt dagsaktuelle saker fra hundeverden. Jeg vil også få plass til min store «hobby» gjennom 21 år - pulsmåling av hunder i trening og hvile og som et bilde av adferd og sykdom.
Ta også en titt på min gamle blogg på
www.seleverkstedet.no om mange aktuelle saker. Fra Seleverkstedets facebook-side vil du, via linker, komme inn på Seleverkstedets blogg og - hjemmeside, hvor du kan finne mer stoff.
Bilder jeg tar fra løp, samlinger og andre hundeaktiviteter, vil bli lagt ut her og du er fri til å bruke disse bildene privat eller dele dem, men kun i sin originale versjon.
Om du finner denne siden interessant, så del den gjerne med dine venner.
- Men først litt om kløv og kløving med hund.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar